طراحی سایت با وردپرس

Wiki Article

۵ مشکل نصب وردپرس که همین الان باید درباره ‌اون بدونین!

از طرفی هر چه سایت ها رتبه بالاتری داشته باشند، ترافیک بیشتری هم دریافت خواهند کرد. چرا؟ چون وقتی کاربر عبارتی را در گوگل سرچ می کند که مرتبط با یک سایت است، در همان صفحه اول نتایج گوگل، آن سایت را خواهد دید و اول از همه وارد همان سایت خواهد شد.

این ویژگی سبب می شود که بتوانید به راحتی تولید محتوا کرده و مطالب سایت خود را مدیریت کنید.

مسیری است که در سایت شما مشخص شده و کاربران طبق آن مسیر بین صفحات مختلف وب‌سایت حرکت می‌کنند.

هزینه طراحی سایت به عوامل زیادی از جمله قابلیت دسترسی، موبایل فرندلی بودن، رابط کاربری، تجربه کاربری و غیره بستگی داره که باید با خود مشتری با مشخص کردن هدفی که داره در مورد این موارد صحبت بشه.

با در نظر گرفتن نیازها و خواسته‌های شما، یک نقشه کلی از صفحات وب سایت طراحی خواهد شد. یک نقشه که ساختار صفحات و چیدمان آنها را مشخص می‌کند.

ببخشید بعد از طراحی سایت تا چند وقت مسئولیت پشتیبانی رو هم به عهده می گیرین؟

بیبی دوج چیست؟ بررسی سرمایه گذاری روی آن در سال‌های آینده

گوگل با اختلاف بالا محبوب ترین موتور جستجوی دنیاست اما در بخش های مختلف که اتفاقا امکان دارد مخاطب هدف شما باشند؛ موتور های دیگر جستجو محبوب تر هستند.

بعد از انجام این کار، می‌بینید که صفحه‌های یدک لی به‌درستی با هریک از صفحه‌های نمایش شما سازگار شده است.

ما نحوه مدیریت وب سایت را به شما آموزش می‌دهیم و پاسخگوی سوالات شما هستیم.

از طرف دیگر، کار با پرتال ساده تر از وردپرس است و راحت تر می توان آن را فرا گرفت. به علاوه، هنگام استفاده از پرتال، شما پشتیبانی دائمی از تیم آن خواهید داشت و کسانی هستند که در هر قدم به شما کمک کنند.

در ادامه به بررسی برخی مزایای اصلی طراحی سایت دو زبانه خواهیم پرداخت:

برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی نیاز به طراحی سایت دارید. ابتدا دامنه و هاست مورد نظر را برای راه اندازی سایت و نصب سیستم مدیریت محتوا خریداری کرده و پس از آن نوبت به طراحی قالب مناسب برای سایت می رسد. اولین چیزی پس از ورود به سایت نظر کاربر را به خود جلب می کند طراحی سایت است. زیبایی در طراحی سایت می تواند احساس راحتی و آرامش را به کاربر القا کند و او را برای مدت زمان بیشتری در سایت نگه دارد. چنانچه سایت از نظم خاص برخوردار نباشد و رنگ بندی، اندازه فونت و عکس های استفاده شده در آن از کیفیت خوبی برخوردار نباشند در همان نگاه اول کاربر از ماندن در سایت منصرف شده و سریعا سایت شما را ترک خواهد کرد.
پرتال بهترین سایت ساز و فروشگاه ساز فارسی است. در پرتال، شما تمام آنچه برای ساختن و مدیریت یک وب سایت شخصی، شرکتی یا فروشگاهی لازم است را به راحت ترین شکل ممکن و در قالب یک بسته با قیمتی مناسب دریافت خواهید کرد.

از طرفی هر چه سایت ها رتبه بالاتری داشته باشند، ترافیک بیشتری هم دریافت خواهند کرد. چرا؟ چون وقتی کاربر عبارتی را کلیک کنید در گوگل سرچ می کند که مرتبط با یک سایت است، در همان صفحه اول نتایج گوگل، آن سایت را خواهد دید و اول از همه وارد همان سایت خواهد شد.

وب سایت شما باید هویت داشته باشد. طراحی سایت شما باید نشان دهد که کسب و کارتان چه اینجا باورها و ارزش‌هایی دارد.

راه رایج ولی اشتباه افزودن عملکرد و قابلیت به سایت وردپرس استفاده از پلاگین یا افزونه است.

آیا قابلیت ها رو از طریق افزونه و پلاگین به سایت اضافه میکنید یا پیاده سازی از طریق ماژول براتون مهمه؟

سلام شب بخیر! این مقاله خیلی برام جالب بود. میخواستم عوامل کیفی موثر بر هزینه طراحی سایت با وردپرس رو بدونم.

همچنین سهم بازار وردپرس نزدیک به ۶۰ درصد از کل سیستم های مدیریت محتوا است و بقیه سیستم ها جمعا فقط ۴۰ درصد سهم بازار دارند.

طراحی سایت دو یا چند زبانه بیشتر به درد چه شرکت هایی می خورد و آیا این نوع طراحی سایت هزینه بیشتری برای کارفرما ایجاد می کند؟ مشکلات احتمالی و نکات مهم برای سایت های چند زبانه جیست و چرا باید به فکر این نوع طراحی سایت برای شرکت خود باشیم؟ امیدواریم پاسخ تمامی سوالات…

•    اگر محتوا در همۀ دستگاه‌ها به‌صورت ناهماهنگ نمایش داده شود، روی سئو تأثیر منفی می‌گذارد.

اجازه دهید هاستینگ را با یک مثال ساده توضیح دهیم. هاست فضایی است که تمام اطلاعات وب سایت شما را در خود جای می دهد. این شامل عکس‌ها، متن، فیلم‌ها، الگوها، نام‌های کاربری، رمزهای عبور کاربر و هر چیز دیگری در وب‌سایت شما می‌شود.

در زمان طراحی واکنش‌گرا هم باید مطمئن شوید که کدهای درستی را برای نمایش دقیق محتواهای جاسازی‌شده نوشته‌اید.

با ثبت نام در پلتفرم ژاکت سرویس به عنوان کارفرما و انتخاب سرویس موردنظر خودتان، اولین قدم برای داشتن سایت را بردارید. بقیه را به متخصصان ما بسپارید.

در انتهای دیگر این طیف، سیستم های مدیریت محتوای اختصاصی قرار دارند. برای اینکه بتوانید از یک سیستم مدیریت محتوای اختصاصی استفاده کنید، به کمک یک برنامه نویس حرفه ای نیاز دارید که یک کنترل پنل برای شما ایجاد کند.

طراحی سایت چند منظوره یا دو زبانه ( در سی روز کاری ) + آموزش ویدئویی
پیشنهاد وبزی: برای اینکه بدانید لایت باکس چیست و چگونه می‌توانید یک لایت باکس حرفه‌ای طراحی کنید، پیشنهاد می‌کنیم مقالۀ «لایت باکس در طراحی وب چیست؟» را در وبلاگ وبزی بخوانید.

هزینه طراحی سایت با وردپرس به عوامل مختلفی بستگی داره. یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده در شروع یک پروژه طراحی سایت بحث شیرین و البته شاید تلخ قیمت و هزینه هاست.

وب سایت شما باید هویت داشته باشد. طراحی سایت شما باید نشان دهد که کسب و کارتان چه باورها و ارزش‌هایی دارد.

روش چند زبانه کردن سایت (روش سابدامین هزینه بیشتری از استفاده سابفولدر دارد اما نسبت به روش دوم برتری دارد.)

بخش اصلی ناوبری سایت، منوی سایت است که نمونۀ آن را در تصویر زیر می‌بینید.

طبیعتاً این روش هزینه بیشتری برای ما این سایت و شما خواهد داشت. راه دوم نیز استفاده از یک سیستم سایت ساز است که از طریق آن می‌توانید با یک هزینه مناسب سایت داشته باشید.

در صورتی که قصد استفاده از قالب های پیش فرض پرتال را داشته باشید، فقط کافی است قالب خود را انتخاب کنید و تغییرات لازم را روی آن اعمال کنید. بنابراین، ظرف چند روز وب سایت خود را خواهید داشت.

این بروز رسانی ها در جهت بهبود سطح امنیت، افزودن ویژگی های جدید، رفع مشکلات گزارش شده از طرف کاربران و … ارایه می شوند. همین عامل سبب می شود که سایت های وردپرسی همواره از پتانسیل بالایی برای پیشرفت در تمامی زمینه ها برخوردار باشند.

از سوی دیگر، برای جلوگیری از حملات خارجی، امنیت یک وب سایت باید دائما بررسی شود. این حملات گاهی اوقات می تواند به قدری شدید باشد که اطلاعات کاربر را در معرض دید قرار دهد که می تواند منجر به از دست دادن اعتماد به برند شما شود.

شکل تعامل کاربران با وب‌سایت نیز در دستگاه‌های مختلف، متفاوت است. مثلا یک نوار لغزنده ممکن است برای همه کاربران یکسان به نظر برسد؛ اما کاربران موبایل باید با لمس‌کردن آن به سمت چپ یا راست صفحه بروند و کاربران دسکتاپ هم لازم است که برای حرکت‌دادن آن از ماوس استفاده کنند.

از زیر دامنه (سابدامین) استفاده کنیم اینجا یا زیر فولدر (سابفولدر)؟

شرکت ها یا مجموعه های دیگه، اغلب طبق گفته شما پوسته نصب و کانفیگ میکنن که خب کار زمان بری نیست و قیمت طراحی سایت وردپرس رو تا محدوده ۵ تا ۱۰ میلیون تومن و حتی کمتر، کاهش میده.

در ادامه به بررسی برخی مزایای اصلی طراحی سایت دو زبانه خواهیم پرداخت:

سلام جناب مهندس وقتتون به خیر، می‌خواستم بدونم هزینه طراحی سایت شرکتی حدوداً چقدر در میاد؟

Report this wiki page